Meny
Meny

Guest Experience Supervisor

Coachar teamet till framgång

Du gillar att jobba med människor, njuter av den praktiska utmaningen att utveckla starka relationer och koordinera teamets uppgifter och produkter. Du gillar också verkligt ansvar och är stolt över att hjälpa din biograf ge varje gäst en fantastisk upplevelse.

VIKTIGASTE UPPGIFTER

  • Medarbetare och prestation
  • Att vara en förebild för ditt team, maximera deras prestation med hjälp av coaching och konstruktiv feedback och handfast hjälpa dem att göra varje gästs upplevelse bra.

  • Sätta standard
  • Säkerställa att våra rutiner för driften är tipp-topp, skift efter skift.

  • Försäljningssuccé
  • Ge teamet de verktyg de behöver för att lyckas med försäljningen och hitta nya sätt att öka försäljningsintäkterna.

  • Koll på marknadsaktiviteter
  • Samordna teamet för att hålla gästservicen på hög nivå för att stötta både lokala och nationella marknadsstrategier.

    VIKTIGASTE EGENSKAPER

  • Ledarskap
  • Inspirera ditt team av biografvärdar så att ni tillsammans gör varje gäst nöjd och glad.

  • Passion
  • Brinna för varumärket och leverera den bästa gästupplevelsen både på och utanför vita duken.

  • Proaktiv
  • Testa nya idéer för att göra saker bättre, anstränger sig lite extra för att se till att teamet känner till och uppnår sina mål.

  • Bra med människor
  • Behandlar gäster och kollegor på bästa sätt, är öppen och full av glädje, optimism och sunt förnuft.